תקנון ותנאי שימוש באתר  “מרכז הקבלה “המכון לחקר הקבלה

 1.כללי
1.1.אתר מרכז הקבלה (להלן: “האתר”) , הינו אתר אינטרנט המנהל תוכן לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל ובחו”ל. במסגרת האתר, ניתן לרכוש שירותים שונים אשר מסופקים על ידי עמותת המכון לחקר הקבלה וכן ניתן להיות מנותב לחנות בבעלות הוצאת המרכז ללימוד הקבלה – בלינק אחר .
האתר הינו בבעלות המכון לחקר הקבלה (להלן: “החברה”או “מרכז הקבלה” ) .
האמור בתנאי שימוש אלה מנוסח מטעמי נוחות בלשון יחיד זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים, לרבים וכן לתאגידים וגופים משפטיים אחרים בצורה שווה.

 1.2. אנא קרא תקנון זה בעיון בטרם גלישה באתר ו/או רכישת מוצר באמצעות האתר שכן המשך גלישה ועיון במידע המפורסם באתר ו/או רכישה של מוצר כלשהו באתר מהווים הסכמתך להוראות תקנון זה כולן. אינך חייב להסכים לאמור בתקנון זה אולם אם אינך מסכים לאמור כאן, הינך נדרש לצאת מהאתר ולא לעשות בו כל שימוש.

 .1.3. השימוש באתר ובתכנים שבו ניתנים לשימוש כמות שהם וללא כל התחייבות או אחריות מכל סוג. השימוש בתכנים המוצגים באתר ,ובשירותי האתר ייעשו על אחריותך הבלעדית והמלאה. הוצאת המרכז ללימוד הקבלה אינה מתחייבת כי התכנים באתר יהיו מעודכנים בכל עת.
אין לפרש דבר האמור באתר כהמלצה מאת המכון לחקר הקבלה בשום אופן.

“ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981”

 

 2.תנאי סף לביצוע עסקה באתר
רשאי לבצע עסקה באתר, כל אדם בן 18 (שמונה עשרה) שנים ומעלה  וכן תאגיד המאוגד כדין לפי חוקי מדינת ישראל והרשום במרשם המתאים המתנהל על פי דין המחזיק כדין כרטיס אשראי תקף של כל אחת מחברות האשראי המצויינות להלן והרשאי על פי כל דין ו/או הסכם עם מנפיק כרטיס האשראי לבצע עסקאות באמצעות כרטיס האשראי כאמור ושהינו בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט. חברות האשראי הינן: ויזה כ.א.ל, ויזה אלפא, אמריקן אקספרס בע”מ, ישראכרט בע”מ (לא כולל דיינרס קלאב)

 3.פרטי משתמש ופרטיות
3.1. בעת ביצוע עסקה באתר תידרש להזין בממשק ההרשמה את הפרטים הבאים: ת”ז, שם פרטי, שם משפחה (שם ומספר חברה- לפי העניין) ,טלפון, כתובת, מיקוד, דואר אלקטרוני ופרטי אמצעי תשלום. ייתכן שיהיה צורך בהזנת פרטים נוספים, כמופיע באתר.

3.2. בביצוע עסקה הינך מצהיר כי הכרטיס באמצעותו מבוצעת העסקה שייך לך,או לתאגיד בשמו הינך מבצע את העסקה, כי הכרטיס הינו בתוקף וכי הינך מורשה על פי כל דין ו/או הסכם עם מנפיק כרטיס האשראי לבצע עסקה בסכום העסקה הרלבנטי באמצעות הכרטיס. כמו כן מהווה ביצוע עסקה כאמור הצהרה כי הפרטים שהזנת אל ממשק ההרשמה הינם נכונים, מלאים, מדויקים ומעודכנים. ביצוע עסקה על ידי התאגיד מהווה בנוסף הצהרה כי מבצע העסקה מורשה על פי כל דין ועל פי מסמכי ההתאגדות של התאגיד להתקשר בעסקה עם הוצאת המרכז ללימוד הקבלה.

3.3. כל הפרטים שיוזנו על ידך בממשק ההרשמה כאמור, לרבות פרטי כרטיס האשראי ייאספו ויישמרו אצל החברה ו/או מי מטעמה והשימוש בהם ייעשה בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר (המפורטת בהמשך התקנון) אינך חייב למסור את הפרטים אולם ללא מסירתם לא תוכל לבצע עסקה באתר.
3.4. בעשותך שימוש באתר ובגלישה בו הינך מסכים למדיניות הפרטיות של האתר.

 4.תשלום ואספקה

באתר הכללי של המכון לחקר הקבלה ניתן לשלם בגין קורסים, פגישות מיוחדות, שירותים מיוחדים ומתן תרומות לעמותה. במידה ותרצו לרכוש מוצרים מהחנות, הנ”ל נעשה דרך אתר חנות המרכז ללימוד הקבלה, שנמצא בכתובת אחרת ומנוהל על ידי חברת הוצאת המרכז ללימוד הקבלה

4.1 לאחר התשלום באתר לאחד השירותים המוצעים ע”י החברה, תקבל מייל עם אישור ההזמנה. בהתאם למוצר שנרכש, לעתים הלינק לשירות/קורס יינתן לך אוטומטית במייל או יתכן ונציג מטעמנו יצור איתך קשר לקביעת פגישה / השלמת פרטים.
4.2 המחירים באתר כוללים מע”מ על פי דיני ישראל.

  1. ביטול עסקה וזיכוי
    הינך ראשי לבטל עסקה ע”פ המפורט להלן .
    5.1. ביטול העסקה / החזר כספי יחייב את הצרכן בדמי ביטול של 5% מערך המוצר או 100 ש”ח כנמוך מבינהם. אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום החזר הכספי הוא לא יחויב בדמי הביטול.

 5.2. מפות אסטרולוגיות או פגישות מיוחדות אחרות: ביטול או דחייה של מפה שתואמה יתקבל אך ורק במתן הודעה מוקדמת של מינימום 48 שעות. במקרים של אי הופעה או ביטול או דחייה בטווח הקצר מכך יחוייב המזמין בדמי ביטול של כ – 50%  מעלות המפה ו100% ביום ההזמנה

5.3. אופן החזרת דמי התמורה: החזרת התמורה תעשה עד 7 ימי עסקים ע”פ אמצעי התשלום בו נרכש המוצר בניכוי דמי הביטול כאמור לעיל.

 5.4.זיכוי : זיכוי יהיה תקף עד לשנתיים מיום הנפקתו.

 6.תנאים נוספים:
 6.1. מחירי השירותים וקורסים באתר, מספר התשלומים וכל נתון אחר באתר הינם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, אשר תהיה רשאית לשנותם מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

 6.2. האתר פועל ברשת האינטרנט (וברשתות תקשורת אחרות על פי ההתפתחויות הטכנולוגיות מעת לעת ) ומטבעו תלוי בגורמים שונים כגון ספקי תשתית, ספקי תקשורת,תקינות שרתים,אחסון וכיוצא באלו,אשר עשויים להתקלקל, לא לתפקד,להפסיק לפעול ולהיפגע עקב גורמים שונים.החברה אינה נותנת כל מצג או התחייבות לגבי תקינות פעילות האתר ו/או פעולתו ללא הפרעות ו/או תקלות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי החברה. נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל החברה או מי מספקיה או ייפגע מכל סיבה אחרת, החברה לא תהא אחראית לכל נזק,ישיר או עקיף,עגמת נפש וכיוצ”ב שייגרמו לך או לרכושך עקב כך.

 6.3.הינך משחרר בזאת את החברה מכל אחריות, במישרין או בעקיפין,לכל מקרה שבו ביצוע עסקה ו/או גלישה באתר לא יבוצעו, בחלקן ו/או במלואן, מכל סיבה שהיא ומאחריות לכל בעיה טכנית ו/או אחרת הפוגמת ביכולת השימוש באתר.

 6.4.רשתות תקשורת ואתרי אינטרנט חשופים להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים. החברה נוקטת במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידך באתר אולם דע כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע. הוצאת המרכז ללימוד הקבלה אינה מתחייב תשהשירותים והמידע באתר ובשרתי החברה (או בשרתי צד שלישי שמאחסן אותם) יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם. בגלישה באתר, בהזנת פרטים ובביצוע עסקה הינך משחרר את החברה מאחריות לכל נזק שייגרם לך ו/או למי מטעמך עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותר על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר לכך.

 6.5. המכון לחקר הקבלה אינה מתחייבת כי האתר לא ייסגר ו/או הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ואת הפעילות בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי .

 6.6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה,לרבות תקלות תקשורת ומחשוב ואירועי כח עליון ייעכבו ו/או ימנעו את קיום העסקה באופן מלא או באופן חלקי, ובדרך כלשהיא, ו/או את אספקת המוצא נשוא העסקה במועדים שנקבעו, ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים ו/או אגרות ו/או תשלומים אחרים החלים על המוצרים בין מועד פרסום המוצר לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר, רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה,כולה או חלקה ובמקרים כאמור לא יחויב כרטיס האשראי שלך בגין העסקה ואם חויב- יוחזר לך כספך, בכפוף להוראות כל דין,וזאת כסעד בלעדי שלך בקשר עם מקרים כאמור.

 6.7.במידה ותחול טעות דפוס, שגיאת כתיב,טעות בתיאור השירות ו/או במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל מידע אחר,לרבות קבלת פרטיך רשאית החברה, אך לא חייבת, לבטל את העסקה.

  1. קניין רוחני
    7.1. מלוא זכויות היוצרים ובקניין הרוחני באתר ובכל חלק בו,לרבות בתכני האתר, בעיצוב האתר,ובכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, בין בממשק חיצוני, בין קוד מקור או בקוד יעד-הוא של המכון לחקר הקבלה בלבד, ו/או ספקיה ו/או שותפים עסקיים,לפי העניין. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ”ל בלא קבלת הסכמתה של החברה, בכתב ומראש. האתר מוגבל לשימוש אישי,ואין לעשות בו כל שימוש מסחרי ללא הרשאה מפורשת בכתב ומראש מהחברה.
    בתנאי שימוש אלו- “תכני האתר” – כל המידע באתר ולרבות כתבות, סקירות, נתונים, ידיעות, ניתוחים, תכנים והערכות, והכל בטקסט, בתמונות ו/או בקול, שיועמדו לרשות הגולשים באתר ובמכשירי הקצה השונים בכל אמצעי שהוא, הקיים כיום או יהיה קיים בעתיד, בין אם הוא בבעלות הוצאת המרכז ללימוד הקבלה ובין אם הוא בבעלות צד שלישי,המאפשר לחברה זכות שימוש בו.

 7.2. סימני המסחר באתר הם קניינה של הוצאת המרכז ללימוד הקבלה בלבד, או במידה שפורסמו מטעמם של מפרסמים,שותפים עסקיים או ספקים- קניינים של הללו בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא הסכמתם, בכתב ומראש.

  1. קישורים ופרסומות:
    8.1. החברה אינה מתחייבת כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל. עצם הימצאותו של קישור לאתר מסוים באתר אינה מלמדת כי תוכן האתר המקושר הוא מהימן, מלא או עדכני, והחברה לא תישא בכל אחריות בקשר לכל תוכן כאמור. מבלי לגרוע באמור לעיל, החברה אינה אחראית לכל נזק,עקיף או ישיר שייגרם לך או לרכושך כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע והתכנים המופיעים באתרים אליהם תגיע באמצעות או דרך שימוש או קישור הקיימים באתר ו/או בגין שימוש או הסתמכות על מידע ותכנים המתפרסמים באתר ע”י צדדים שלישיים.

 8.2. האחריות לתוכן המודעות הפרסומיות המתפרסמות על ידי צדדים שלישיים באתר, ככל שמתפרסמות, לרבות פרטי המידע והזכויות היא על המפרסמים בלבד.לחברה אין כל אחריות בנוגע לתוכן הפרסומים באתר או למהימנותם. יודגש, כי פרסום המידע המסחרי השירותים או המוצרים המוצעים למכירה באתר על ידי אותם צדדים שלישיים.

  1. הפסקת שימוש ושיפוי
    9.1. החברה רשאית, לפי שיקול דעתה, להפסיק פעילותו של כל משתמש בשירותי האתר, אם לא יעמוד בתנאי מתנאי תקנון זה, או יפר הוראת כל דין, לרבות על ידי חסימת כתובת IP.

 9.2. היה ויפר משתמש את תנאי תקנון זה ו/או כל הוראת דין, תהא החברה, לפי שיקול דעתה,זכאית לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך והינך מוותר בזאת על כל טענה כלפי הוצאת המרכז ללימוד הקבלה, בעלי מניותיה, מנהליה ועובדיה בקשר עם חשיפת הפרטים כאמור.

 9.3. אתה תשפה את החברה,עובדיה, מנהליה ונושאי משרה בה, או מי מטעמם, בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח תשלום או הוצאה שייגרמו להם, ובכלל זה שכר טרחת עו”ד והוצאות משפט, עקב הפרת תנאי תקנון זה על ידך ו/או עקב הפרה של כל דין ו/או זכות של צד שלישי כלשהו על ידך.
כל מחלוקות, טענות ותביעות בקשר לביצוע עסקאות באתר ,לגלישה באתר,לתכני האתר ולכל הנובע ו/או הקשור לאתר ידונו בבתי משפט בישראל בלבד ועל פי החוק הישראלי בלבד , ללא מתן תוקף לכללי ברירת הדין או הפורום שלו וסמכותו של כל בית משפט זר (לרבות כל בית דין או טרינובל זרים אחרים), כמו גם תחולתו של כל דין זר נשללת בזאת במפורש.
אם וככל שיקבע בית משפט מוסמך כי הוראה מהוראת תקנון זה הינה בלתי חוקית ו/או בלתי תקפה, אזי לא יבטל הדבר את יתר הוראות תקנון זה ו/או את חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי הערכאה המשפטית.
החברה שומרת זכותה לשנות תקנון זה ואת מדיניות הפרטיות מזמן לזמן מבלי צורך למסור על כך הודעה מלבד פרסום נוסח עדכני של התקנון באתר.

מדיניות הפרטיות של מרכז הקבלה והמכון לחקר הקבלה
 
המכון לחקר הקבלה  (להלן: החברה או מרכז הקבלה ) מכירה בחשיבות השמירה על הפרטיות של המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מפעילה ומנהלת (“האתר”). שימושך באתר ו/או רישומך לשירותים באתר ו/או ביצוע רכישה על ידך באתר מהווים את הסכמתך לכל שימוש אשר יעשה במידע שייאסף אודותיך כמפורט בתנאי מדיניות הפרטיות להלן.

רישום לשירותים
 
חלק מהשירותים הניתנים באתר לרבות ביצוע רכישות של מוצרים המוצעים באתר טעונים הרשמה. במסגרת ההרשמה תידרש למסור מידע אישי אודותיך לרבות פרטים מזהים, פרטי התקשרות, פרטי כרטיס האשראי שברשותך וכו’. אינך חייב על פי חוק למסור את המידע אולם ללא מסירת המידע לא תוכל לקבל שירותים אלו ו/או לבצע רכישות של מוצרים באתר. לצורך קבלת חלק מהשירותים באתר ו/או לצורך ביצוע רכישות באתר, מעבירה החברה את המידע אודותיך לגורמים הרלוונטיים, לרבות גופים מסחריים, ספקים, בהתאם לסוג השירות  הניתן לך באתר ו/או המידע הנדרש על מנת לספק לך את השירות ו/או המוצר אותו ביקשת או רכשת, בהתאם לעניין. החברה לא תהיה אחראית לכל שימוש אשר יעשה על ידי אותם צדדים שלישיים במידע אשר הועבר ו/או יועבר אליהם על ידי החברה ו/או אשר נמסר להם ישירות על ידך ו/או בכל מידע אשר ייאסף על ידם אודותיך, ככל שייאסף. יובהר כי מדיניות הפרטיות של החברה לא תחול על צדדים שלישיים אלו.
 
מאגרי מידע
 
המידע אשר תמסור בעת ההרשמה לשירותים באתר לרבות לצורך ביצוע הרכישות באתר וכל מידע אחר אשר תמסור בהמשך, כמתבקש מסוג השירות, וכן כל מידע אשר ייאסף אודותיך בקשר לשירותים אליהם נרשמת ו/או בקשר להזמנות שביצעת ו/או למוצרים  שרכשת ו/או לכל שימוש אחר שנעשה על ידך באתר ישמרו במאגרי המידע של החברה. החברה תעשה שימוש במידע בהתאם להוראות הדין ובהתאם למדיניות פרטיות זו.  
 
השימוש במידע
 
החברה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע, הנדרש לה לצורך מתן השירותים המבוקשים על ידך לרבות לצורך הטיפול בהזמנות לרכישת המוצרים. החברה תהיה רשאית להתיר את הגישה למידע במאגרי המידע ו/או להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו בהתאם לסוג השירותים ו/או ההזמנות כאמור וכן לצורך תפעול, פיתוח ושיפור האתר והשירותים באתר. כמו כן תהיה רשאית החברה לעשות שימוש במידע על מנת לפנות אליך בכל אחד מאמצעי ו/או פרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידך באתר לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר על מנת להציע לך כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר תסבור החברה כי יוכל להתאים ו/או לעניין אותך בהתאם לפילוח המידע המצוי אצלה אודותיך ו/או כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע אחר בהתאם לשיקול דעתה. החברה תהיה רשאית לפנות אליך בעצמה ו/או באמצעות מי מטעמה.
 
הינך רשאי בכל עת לפנות להחברה ולבקש שלא לקבל הצעות לשירותים ו/או מוצרים נוספים מעבר לשירותים אליהם נרשם באתר באמצעות פניה בכתב לכתובת  : contact.il@kabbalah.com
 
בנוסף לאמור לעיל, תהיה החברה רשאית למסור מידע אישי אודותיך לצדדים שלישיים, בכל אחד מהמקרים בהם (1) תהיה החברה מחויבת לעשות כן על פי צו שיפוטי; (2) תעמוד החברה בפני איום שינקטו כנגדה צעדים משפטיים (פליליים או אזרחיים) בגין פעולות שנעשו על ידך באתר; (3) הפרת את תנאי השימוש באתר; (4) תתקבל אצל החברה טענה או תלונה לפיה הפרת כל דין, לרבות, ומבלי לגרוע מן האמור, ביצעת עוולה או עבירה בניגוד לדיני לשון הרע, דיני הגנת הפרטיות, דיני הקניין הרוחני, דיני העונשין או דיני עוולות מסחריות. במקרה זה תהיה החברה רשאית למסור את המידע אודותיך לצד הטוען כי נפגע ממך או בהתאם להוראות הצו השיפוטי.
 
ייתכן שמידע או נתונים ייאספו במהלך הפעילות הרגילה של שירות האינטרנט של “מרכז לקבלה” באמצעות השימוש ב– “עוגיות” (“cookies”). האתר משתמש ב”עוגיות” לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. “עוגיות” הן קבצי טקסט שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה ממחשבי “המרכז לקבלה”. חלק מה”עוגיות” יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן ואחרות יישמרו על גבי הכונן הקשיח במחשב שלך. אם אתה מעוניין לחסום “עוגיות” תוכל לשנות את ההגדרות בדפדפן שלך. לשם כך ניתן להשתמש בקובץ ה”עזרה” של הדפדפן. חסימת “עוגיות” עלולה לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר “מרכז הקבלה”.

משלוח חומר פרסומי
 
במידה ויאשר המשתמש את סעיף משלוח חומר פרסומי בעת הרישום לאתר, החברה תהיה רשאית לשלוח למשתמש כל מידע פרסומי ו/או שיווקי שלה ו/או של צדדים שלישיים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי תוך שימוש בכל אחד מאמצעי התקשורת האלקטרונית שמסר לה המשתמש בעת הרישום באתר או במועד מאוחר יותר, לרבות הודעות בדואר אלקטרוני ובהודעות SMS.
 
במידה ואישרת סעיף משלוח חומר פרסומי ואינך מעוניין בקבלת המידע הפרסומי או הינך מעוניין כי ישלח אליך רק לאחד או יותר מאמצעי התקשורת אנא שלח מייל לכתובת: bookstore.il@kabbalah.com
 
 
איסוף מידע לצרכים סטטיסטיים
 
החברה אוספת ומנתחת מידע על היקף השימוש באתר, תדירות השימוש בו, מקורות הגישה של המשתמשים באתר וכו’. עיבוד המידע נועד לצורך בקרה, מחקר, תחזוקה הגנה ושיפור השירותים הניתנים באתר והוא אינו מזהה אותך באופן אישי.
 
שינויים במדיניות הפרטיות
 
החברה תהיה רשאית לשנות את הוראות מדיניות הפרטיות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי לרבות הוראות שעניינן שימוש במידע שמסרת. 

כללי:
מטרת ההודעה והמדיניות דלעיל אינה יוצרת זכויות חוזיות או אחרות כלשהן ביחס לגורם כלשהו. בעצם השימוש באתר הנך מקבל עליך את תנאי הצהרת הפרטיות כמפורט לעיל האמור להלן, בא להוסיף על האמור בתנאי השימוש באתר ומהווה חלק בלתי נפרד מהם.